מוסך טויוטה

 

כשצריך מוסך טויוטה - למה כדאי לבחור במוסך מורשה?

מי שיש בבעלותו רכב מחברת היצרן טויוטה יודע שיש לו רכב אמין, חזק וכזה שיכול לעמוד בתנאי דרך מגוונים. אין מדובר ברכב שצריך להגיע למוסך על בסיס שגרתי אלא רק מדי פעם לצורך טיפולים תקופתיים, החלפת שמנים ובדיקה מעמיקה שכל מערכות הרכב פועלות בצורה תקינה כשורה. בכל רחבי הארץ פזורים מוסכים רבים, כאלה שמציעים שירותים מתחומים שונים של מכונאות רכב או כאלה שמתמחים אך ורק בתחום אחד. כך או כך, ללא קשר לסיבה שבגינה צריכים להכניס את הטויוטה למוסך – תמיד עדיף שיהיה זה מוסך מורשה מטעם חברת היבואן.

 

מה זה מוסך מורשה ומה היתרון שלו?

כשמדברים על מוסך טויוטה מורשה מתכוונים מוסך שפועל מטעם חברת היבואן של טויוטה בארץ. המשמעות היא קשר ישיר בין המוסך לבין היבואן ובמידת הצורך – קשר ישיר לחברת טויוטה העולמית. ישנם תיקונים או רכיבים שדורשים התייחסות של מי שעיצב או תכנן את הרכב ולכן גם אם מדובר ברכב ישן שכבר הסתיימה תקופת האחריות שלו – ללא ספק יש יתרון גדול בפנייה אל אנשי מקצוע שמתמחים ספציפית בדגמים האלה, בעיקר אם מדובר, למשל, ברכבים היברידיים שבתחום הזה טויוטה הייתה החלוצה. יש אנשים שמעדיפים תמיד מוסך טויוטה על פני מוסך כללי, שכן הם מרגישים שהם בידיים טובות ויש מי שמכיר הכי טוב את הרכב שלהם.

 

מה מקבלים כשמגיעים למוסך טויוטה?

היתרון הגדול בפנייה אל מוסך שיש לו קשר לחברת היבואן הוא תיעוד כל מה שעבר על הרכב מאז שעלה על הכביש ועד עכשיו, גם לפני שהגיע לידיו של בעליו הנוכחי. כל תיקון, טיפול, בדיקה או רישום של מספר סידורי של אחד הרכיבים – הכל מופיע במחשבי החברה וגם מתועד בספר הרכב. כך תמיד יש מעקב וכל איש מקצוע יודע בדיוק מה המצב של הרכב עוד לפני שניגש אליו לבדיקה פיזית. המחשבים של מוסך מורשה טויוטה יעבדו תמיד בתיאום מושלם עם מחשבי החברה העולמית ובעלי הרכבים יוכלו להתעדכן בחדשות או עדכונים שקשורים לדגם הספציפי שקיים בבעלותם.

 

מבצעים והטבות

קשר בין מוסך טויוטה מורשה לבין הלקוחות הוא קשר ארוך שחשוב מאד לטפח ולשמור עליו. זה בדיוק מה שעושים בטויוטה. מפעם לפעם נהנים הלקוחות מאירועים שונים עבורם, מהטבות או הנחות על רכיבים או תיקונים וכמובן בדיקות תקופתיות ללא תשלום (לפני החורף, למשל). הלקוחות נהנים מתשומת הלב ומהתחושה המשפחתית האופפת אותם וללא ספק מרגישים שבעי רצון מהבחירה שלהם באחד מדגמי טויוטה. מדובר בקשר שאי אפשר ליצור אותו עם מוסך כללי שלא פועל מטעם חברת יצרן ספציפית וזוהי עוד סיבה להעדיף הגעה למוסך מורשה, כמו שבאמת מעדיפים בעלי רכבי טויוטה בכל רחבי הארץ.




מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות